Friday 11 April 2014

KELAS ASAS MEKAP -KEM SG BESI

Salam semua..
Lamanya saya x update blog...sorry sangat sebab busy sangat dan x sempat nak buka blog. Okey Ahad baru ini iaitu 6 April 2014 saya ke Kem Sg Besi. Seorang customer iaitu Izan ingin belajar asas mekap. Sebaik sampai di rumah Izan, adik Izan ada sama. 

Jadi Izan telah mekapkan adik dia. Ini pertama kali dia mekapkan wajah orang. Jadi saya bagi sikit tunjuk ajar dan dia buat sedikit demi sedikit. Dia buat sendiri ya. Saya kagum walaupun pertama kali dia tetap berjaya dan saya harap dia tak jemu untuk terus belajar dan belajar sebab saya nampak dia minat dalam bidang andaman ini. 

Okey, ini je gambar nya... saya tak sempat ambil pic banyak..kelam kabut..hihi..sorry hp saya kurang jelas imejnya. Hope semua enjoy ya.:)




No comments:

Post a Comment