Tuesday 10 December 2013

MEKAP KAKAK PENGANTIN @ RUMAH TAMU DATIN HALIJAH SENTUL

Assalamualaikum, entry ni sepatutnya saya up da lama dah..Kenduri pun dah lama lepas.hadoehhh..:(

Saya memang jenis lupa sungguh kalau bab ambil gambar. Lepas saya mekap ,saya terus balik. Dah sampai rumah baru teringat. Nasib ada gambar client saya ni di facebook dia. Jadi saya ambil satu gambar dia ni. Tapi dah lama dah saya ambil baru teringat ada dalam handphone. Tapi maaf lah gambar sebelum x ada..dah namanya lupa...hahah.

Customer saya ni nama dia Puan Norhana ..Saya panggil Hana sahaja. Yang kahwin bukan dia tapi adik dia. Namun dia hired saya untuk mekap dia di hari bahagia adik dia. Terima kasih Hana.

Mereka buat kenduri ni di Rumah Tamu Datin Halijah. Hana ni baik sangat..Layanan dia bagi pada saya memang best sangat..rasa macam lama dah kenal.

Satu jer gambar dia. Saya tatau dia snap guna handphone ke or camera. Kalau x jelas sorry  yer..:)



No comments:

Post a Comment